مرهم درد هاي من خدا


nedaieshabnam

اگربراي شراره هاي اتش عشقت

قلبي پاك و زلال نمي جويي

اگربراي زمزمه هاي عاشقانه ات

گوشي بيدار و قلبي عاشق نمي يابي

اگرفقر و حقارت  راه بر تو مسدود نموده است

اگرسوخته دل و خسته و افتاده اي

 

و اگر رنجوري و بيماري

تاب و توان از تو گرفته

اگربراي رازها سربه مهرت

مامني نمي يابي

اگردر رسيدن به ارزو و روياهايت

نيش تمسخر و تحقير برخودروانه مي بيني

اگربر بلند انديشي ها و بلند پروازي هايت

لگامي از ناتواني و درماندگي زده اند

اگر پر پروازت را بريده

و دل هشيارت را الوده نموده اند

اگر ((ابليس مست تورا

بر سفره ي عزا و ماتم خويش نشانده است ))

تانظاره گر بي هويتي و زبوني و حقارت تو گردد

در عوض((او ))تك و تنها اما قادر و بي همتاست 

او خداست او هميشه با ماست

پس اسوده باش و تنها خودت را به او بسپار !

 

 
 




نظرات شما عزیزان:

Mostafa
ساعت18:06---16 مرداد 1391
khili ziba bood
tnx


طراوت
ساعت14:50---8 مرداد 1391
سلام ندای عزیز...
واقعاا مطالب جالبی داری و همچنین عکسای متناسب با اونا...
ممنون از وب زیبات... ما رو با نام گــــلدونـه ها
لینک کن ... موفق باشی


جامانده...
ساعت22:04---28 تير 1391
ممنونم نداجان که قابل دونستی وبهم سرزدی...یاعلی

جامانده...
ساعت13:37---26 تير 1391
پروردگارا! ببخش مرا که از تمسخر دیگران لذت بردم.

پروردگارا! ببخش مرا که براى رسوا کردن دیگران تلاش کردم.

پروردگارا! ببخش مرا که نمازم، وقت یافتن گمشده‏هاى من است.

پروردگارا! ببخش مرا که نادانى دیگران را به رُخِشان کشیدم.

پروردگارا! ببخش مرا که براى همه گردن کشیدم، به غیر از خودم.

پروردگارا! ببخش مرا که دیگران را وادار به معذرت خواهى کردم.

پروردگارا! ببخش مرا که همه‏اش دعا کردم خدایا! مرا از شر خلق دور بدار و یک بار نگفتم: خلقت را از شر من دور دار.

پروردگارا! ببخش مرا که فکر و دلم از تو عزلت گزید و از گناه نه.

پروردگارا! ببخش مرا که هر چه با من مدارا کردى، من بر تو خیره‏سرى کردم.
پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که حسرت نداشته‏هایم را خوردم، شاکر داشته‏هایم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که بر بى‏منزلى و بى‏کارى و ... گریستم، بر غم فراق از تو گریه نکردم.

پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که به فکر زیبایى ظاهر و مد لباس و ... بودم، به فکر زیبایى و طهارت باطنم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا که بارها و بارها به دنبال جنازه این و آن رفتم و فقط با یک «اِ اِ» گفتن، از کنارش گذشتم و هنوز باورم نیست که من هم رفتنى هستم.


علی بخت آفرید
ساعت19:06---24 تير 1391
سلام نجمه جان
وبلاگ بسیار زیبایی داری از آشنایی باهات خوشوقتم من شمارو لینک کردم اگه قابل دونستید شما هم میتونید منو لینک کنید بازم بهم سر بزن خوشحالم میکنی برات آرزوی موفقیت دارم


حیدری
ساعت18:33---24 تير 1391
چیز باحاله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 24 تير 1391برچسب:,| ساعت 12:51| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت